Vajaa viikko on kulunut pentusten lähtemisestä. Etelän-sisko perheineen kävi vierailemassa alkuviikosta ja mukavaa oli! ![]()
Pentujen kuulumisia on myös kantautunut! Tosi mukava nähdä kuvia, kuulla juttuja ja kommelluksia
..
Elli ja Sven tapasivat porukoineen eilen Rovaniemellä. Kuulema "vauhtia ja vaarallisia tilanteita" riitti!! ![]()

Kuva Pirita Jokikaarre
Ollaan tehty lähtöä kotisuomeen jo muutaman päivän...ilmat eivät oikein ole houkutelleet. No, jospa tänään lähtö onnistuisi. Viikonloppuksi Kemiin..siitä kotisuomeen ja sitten 2xOuluun..
Meidän tulevan pikinokka-tytön silmät ovat auenneet....![]()


Kommentit